Το «Maestro» Ήταν Το Τηλεοπτικό Γεγονός Της Βραδιάς Και Στα Socialmedia!

shows ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

με τουλάχιστον 6,2 μονάδες. Στο γενικό σύνολο, το «Maestro» κατέγραψε Την κορυφή της τηλεθέασης κατέκτησε η ατμοσφαιρική πρεμιέρα της β’ σεζόν του «Maestro» στο MEGA, το βράδυ της Πέμπτης.

Η επιτυχημένη σειρά άνοιξε αυλαία με ένα απολαυστικό πρώτο επεισόδιο και οι τηλεθεατές της χάρισαν την πρώτη θέση με ποσοστό 20,1% στο δυναμικό κοινό 18-54. Στο συγκεκριμένο ηλικιακό group η σειρά προηγήθηκε του ανταγωνισμού 16,7%. Σε επιμέρους γυναικείο κοινό η σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη σημείωσε το εντυπωσιακό ποσοστό 41,2%. Η κάλυψη άγγιξε τους 1.500.000 τηλεθεατές.  

Το «Maestro» ήταν το τηλεοπτικό γεγονός της βραδιάς και στα social media! Η σειρά του MEGA σημείωσε ρεκόρ με περισσότερα από 30.000 posts στο «X» (πρώην Twitter) και το σχετικό hashtag εκτοξεύτηκε στην πρώτη θέση των trends, όπου παραμένει μέχρι και σήμερα. Η απήχηση του «Maestro» στα social media ξεπέρασε συνολικά τους 8.000.000 χρήστες.  

Το ραντεβού των τηλεθεατών με το «Maestro» ανανεώνεται για την ερχόμενη Πέμπτη 23 Μαΐου, στις 22:40, στο MEGA

#Maestro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *