Δύσκολη χρονιά στην TV

BLACK ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ Σειρές Ταινίες ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Τηλεπαιχνίδια





Η πιο δύσκολη τηλεοπτική σεζόν ξεκίνησε. Στην κούρσα του ανταγωνισμού ο Alpha με νέα μετοχική σύνθεση το συνεργαζόμενο Star, ο ΑΝΤ1 με το Μακεδονία TV, ο ΣΚΑΪ και το Open και η ΕΡΤ θα διεκδικήσουν ένα μερίδιο από την πίτα των 260-270 εκατ. ευρώ που αναμένεται να κινηθεί η διαφημιστική δαπάνη στη σεζόν. Το ενδεχόμενοι των εκλογών ίσως περιορίσει τη διαφήμιση, σε μία σεζόν με τουλάχιστον 36 σειρές, 8 ριάλιτυ, μουσικά προγράμματα και αθλητικά γεγονότα.

Οι επενδύσεις που έχουν γίνει για νέα πρόγραμμα είναι πολύ μεγάλες και προκαλούν στους περισσότερους εμπλεκόμενους άγχος και ανασφάλεια. Η πίεση είναι πολύ μεγάλη και για αυτό στο προσκήνιο, από τον περασμένο Μάιο με πρωτοβουλία της Αλτερ Έγκο ΜΜΕ του Βαγγέλη Μαρινάκη μπήκε το θέμα της τήρησης του νόμου, ώστε οι «επιστροφές» σε διαφημιστές και διαφημιζόμενους να υπερβαίνουν το θεσμικό όριο του 9,9%. Η πρωτοβουλία αυτή δεν βρήκε σύμφωνους όλους τους ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών σταθμών.

Και στην πρόταση της ίδιας πλευράς για την κοινή έναρξη του προγράμματος, έγιναν αλλαγές. Αντί για τον Οκτώβριο που ήταν το αρχικό χρονικό όριο που φαίνεται να είχε συζητηθεί, το νέο πρόγραμμα θα ξεκινήσει στις 19 Σεπτεμβρίου μία μέρα μετά τη λήξη του Eurobasket  (1-18/9). Στο ζήτημα των αμοιβών των συντελεστών των σειρών προς το παρόν, παρά τις σχετικές συζητήσεις, δεν επήλθε κάποιο αποτέλεσμα, καθώς κανένα από τα κανάλια δεν ήθελε να χάσει τους συντελεστές του.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *